vår helg

den var kanon.
på lördagen gjorde vi iordning oss och sen åkte vi in till malmö,
där lämnade vi jimmy som skulle jobba sen åkte jag och nathalie upp till häljarp där vi mötte emma och mamma, emma viste inte att vi skulle komma.
så gick vi på loppis där, jag hittade en hel del..det hamnade på 380:-
hade kunan köpa mer men hade inte mer pengar.


sen gick vi till morfar och åt middag å sen fikade vi, nathalie var jätte duktig, både inne i trängseln på loppisen och hos morfar..hon sprang och lekte, busade och åt. hon hade så kul att hon glömde bort att sova middag
så när vi skulle åka hem vid halv 4 så somnade hon direkt.
efter att vi hämtat jimmy så åkte vi till öb och handlade lite.

söndag:
vi gjorde iordning oss och sen åkte vi till nova och där handade vi skor till nathalie, ryggsäck till nathalie och present till richard.
sen åkte vi upp till glumslöv, där åt vi middag och sen åkte vi till helsingborg, till syrran och fikade lite. även då glömde nathalie att sova middag så när vi åkte till hbg så somnade hon direkt..jsg och jimmy fick bära upp vagnen till tredje våningen, då tackar man för att vi inte bor kvar på östra farm vägen..utan hiss.
efter att vi varit där så åkte vi ner till malmö närmare bestämt coop, vi skulle kolla efter ett regnställ till poo men hittade inget fint så blev inget med det men vi köpte lite annat smått, sen bar det hemåt och väl hemma tändes brasan och sen var det i stort sätt kväll..hon var ca halv 8 när vi kom hem så nathalie var lite trött och somnade vid halv 9 tror jag..

hon vaknade mitt i natten och hade troligen jätte ont i magen eller en mardröm..troligen var det en mardröm, för hon hade vaknat en strund innan av en mardröm nämligen.

ne nu ska jag göra frukost och sen ska jag se på benjamin buttons otroliga liv..har inte sett den innan och har inte varit så nyfiken på den heller men efter att ha sett trailern så verkar den lite bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0