god morgon

nu har jag äntligen lyxkats byta bakgrundsbild på datorn, yeeee.

idag när vi åkte till dagis så var det 15 grader ute såå härligt, synd att jag ska vara inne hela dagen.
men jag kan aldrig understryka hur roligt jag har det på praktiken.
jag har inte så mycket mer att skriva så därför har jag inte skrivit på ett tag, men uppdaterar ikväll, för kom på lite roligt nu men batteriet dör snart.

så ha en bra dag förhoppningsvis ute i solen så får ni tänka på mej som e inne i mörkret å i en bastuvärm lokal.

Kommentarer
Postat av: Monica

hur gjorde du för att byta bilden?

Ju här är det bara bra, fullt upp inför dopet bara.. haha

2010-05-19 @ 10:57:58
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0