uppdatering

ja jag kom ihåg att uppdatera som jag skrev innan.
jag har igentligen inte mycket att skriva men tänkte dela med mej av roliga stunder på jobbet, sådanna stunder som fått mej att garva både under själva händelsen och efter.

jag kan börja med en dag det var väll runt middag och en äldre man kom fram till mej för att fråga om en leksak..jag höll på att dö när jag såg att han hade pyjamas på sej, en siden pyjamas..inte för att man kunde påpeka det för honom för han kanke trivs i det eller tror att det faktiskt är kläder.

nästa roliga sak är när ett par ber mej hjälpa dom att bära ut en trampolin de ville köpa, naturligtvis hjälper jag dom och går för att hämta en vagn, dom betalar och jag rullar ut trampolinen till deras bil, hakan föll en aning när det visade sej att de hade en mini bil..den var så liten att den knappt hade plats för de andra leksakerna de köpt, det slutade med att dom fick lämna tramoplinen och komma tillbaka med ett släp...undrar vad folk igentligen tänker med när de köper nåt så stort och har en liten bil med sej.

en tredje rolig sak hände faktiskt idag...det är väll lite sådär roligt.men det är en man som ofta kommer in till butiken, för det första har han jätte höga stövlar...gummistövlar (riktiga bonde stövlar) och för det andra så stinker han häst och pratar nästan obegripande, han skojar vi med (han vet inte om det) vi säjer att han e en av tjejernas beundrare...och idag bad han mej om hjälp...igen, det blir liksom att stå och hålla andan som han stinker, och jag är väldigt snabb på att skicka honom vidare till adis..som får ta skiten hehe.

svårt att berätt nåt kul när ni inte e där för i verkligheten är allt så mycket roligare.

nu kommer jag till en lite mer allvarlig del, jag måste bara fråga er, ni som läser.
ni som känner mej väl vet att jag alltid har varit blyg, kommer troligen alltid vara lite osäker på mej själv.
men jag har kommit till en punkt i mitt liv där jag börjat tröttna på att inte riktigt våga säja vad jag tycker, det finns personer som behöver höra vad jag har att säja.
mewn jag oroar mej för vad personer kan komma att tycka om mej, och hur de kan reagera när jag helt plötsligt börjar prata rån hjärtat..folk har ju lärt känn mej som en blyg och tyst tjej.

min fråga till er är....tycker ni att jag ska skärpa till mej och växa upp??

---------------------------------
BILDER:


köpte ju ny kamera och här inviger vi den..nathalie kör med sin nya elbil som hon älskar.


jimmy hamnade på bild

Kommentarer
Postat av: Monica

skit i vad alla tycker o sig vad du har att säga =)

2010-05-21 @ 10:53:54
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0