besök

för några dagar sedan fick jag ett "besök" och då menar jag inte av någon levande varelse.
låt mej berätta vad som hände.

jag var ensam hemma med pepsi, han som där nere och jag var i nathalies rum och bäddade, helt plötsligt hör jag hur hennes låda dras ut och in, jag vänder mej om men ser inget så jag tänkte att det bara var jag som rörde något så började bädda igen och hör ljudet igen på samma sätt ut med lådan och in igen jag vände mej om men såg inget nu heller. strax efter så började pepsi skälla, jag gick ner och han var helt vättskrämd, svansen mellan benen och skällde och gnällde.
inget mer hände den dagen.

två dagar senare skulle jag in på nathalies rum, tänder taklampan och den smäller.
dagen efter skulle jag in i hennes rum igen och tänder hennes andra lampa som även den smäller..strax efter hör jag men man säja "hej hej" rösten kom strax bakom mej och inte utomhus. jag bev helt skrämd och kände inte igen rösten...det lät som en man i 45-55 års åldern.

några dagar senare satt jag, jimmy, pepsi och novani i soffan och helt plötsligt stirrar novani rakt fram och håller blicken helt still som att hon ser något, jag tittade men såg inget alls.

frågan är bara vem den här mannen var och varför han valt att besöka oss.

Kommentarer
Postat av: nathalie

åh jag får ryssningar. shit vad läskigt!

2010-11-01 @ 18:07:39
URL: http://nathaiienathaiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0