Dag 3: mina föräldrar

(för er som inte förstår varför jag skriver detta så bläddra ner lite så ser ni en lång lista där det står vad jag ska skriva om varje dag)


min mamma Maj Rosina Guschelbauer är född 1956 i Arboga.
min pappa Jan Björn Tygård är född i Landskrona 1954.
mina föräldrar träffades i Landskrona när mina föräldrar var 16 och 18 år.
vad jag hört så träffades de under en fest efter att mamma blivit jagad av en loser så gick hon upp för en trappa och satte sej hos en kille med långt hår, en rolig sak hon sa var att man kunde inte se hans ansikte, det var bara näsan som stack ut hehe. de bodde ihop i Landskrona under några år innan de flyttade till Glumslöv och 1986 föddes jag, 1988 föddes min syster och strax efter beslöt sej mina föräldrar för att gifta sej, men de valde att inte ha ett stort bröllop utan de åkte ut till min mormor och morfar, de skulle passa oss medans mamma och pappa skulle åka upp till ullared..men de åkte aldrig upp dit, de åkte in till Landskrona och till rådhuset där de gifte sej.
mina föräldrar bor fortfarande ihop efter ett enormt långt förhållande och de är en förebild för mej, de visar sej att man faktiskt kan hitta den rätte direkt utan att data massa idioter först. 
Jag älskar er. 


Kommentarer
Postat av: nathalie

De träffades i samma ålder som mig o markus:-)

2010-11-24 @ 21:40:51
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/
Postat av: nathalie

LINDA!!!!!! Du har inte skrivit om dagens ämne:-p fy dig

2010-11-25 @ 22:23:50
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0