dag 4 vad åt jag idag och dag 5 vad är kärlek.

(för er som inte förstår varför jag skriver detta så bläddra ner lite så ser ni en lång lista där det står vad jag ska skriva om varje dag)

får blanda två dagar för missade gårdagens.

börjar med igår dag 4 vad åt jag idag/igår:

tror jag hoppar över det ämnet för kan vändas till något långdraget ämne och det pallar jag inte just nu.

dag 5 vad är kärlek:

för mej är kärlek bland det bästa som finns i världen, jag har så mycket kärlek innom mej som jag vill dela ut till alla, jag älskar mina vänner, jag älstar min man jag älskar min dotter, min familj och mina djur jag har så mycket mer kärlek att ge ut, så jag söker hela tiden sätt att dela ut den på till fler.
kärlek för mej i mitt liv har varit lite rörigt..jag har alltid fått en kramig och varm kärlek från min familj men vänner har det varit vagt med så all kärlek jag hade som skulle gå till vänner gick till en ända person.
när det kom till killar så vist jag hade kärlek som jag riktade åt en person åt taget..som ni läste tidigare så var det ju till en som inte besvarade dom känslorna..så när jimmy kom in bilden var det som ett slag i huvudet, jag förstod inte att detta var på riktigt, allt gick så enormt fort så jag förstod inte nåt..tyvärr påverkade detta början av vårt liv ihop så det här med nykär..hoppade vi över, vi missade det och jag saknar det. vi hade ca 2 veckor av nykärstadie.
nu är kärlek ett starkt band som inte bryts så lätt, när nathalie föddes flödade rummet av kärlek, det var som en ny början, jimmy och jag blev nykära, nathalie fick enormt mycket kärek, så mycket ett barn ska ha, all den kärlek som jag hade innom mej blomstrade och jag var så enormt lycklig, men någonstans blev den här känslan vag igen och man föll tillbaka så för att få känna den här känslan igen så skaffade jag mej en hund och då kom kärleken igen. ja kan inte förstå personer som väljer att leva utan kärlek, som väljer att leva själva.
kärlek är för mej ett liv, en framtid, en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0