dag 6: min dag

(för er som inte förstår varför jag skriver detta så bläddra ner lite så ser ni en lång lista där det står vad jag ska skriva om varje dag)


min dag började med 30 minuters sovmorgon hehe men mys i ängen med min lilla docka.
vi gick ner efter en stund och mös vidare i soffan och såg på pippi långstrump.
jimmy hade åkte redan tidigt på morgonen för att hjälpa sin chef att flytta.
när klockan var ca 11,30 åkte vi iväg in till malmö och till xxxlutz, där träffades vi zoran som jobbar där...det var hundra år sedan vi träffades och det var super kul att ses igen.
sen gick jag och nathalie runt och kollade lite och hittade lite skoj.
efter det besöker åkte vi in om på hornbach för jag skulle köpa en röd lampa till lampan i trappan så det blir lite juligt även där hehe. efter det åkte vi till coop men så fort jag lastat ut nathalie så kommer en dam fram till mej och berättade att hela coops kassasystem krashat så det gick inte att handla där..jaha var ju bara att packa in nathalie igen, så vi åkte till ica maxi ist där handlade vi ljus, och godis..nathalie fick en lusse bulle av en tomte och blev jätte glad. vi köpte även några filmer för de var billiga.
sen åkte vi till donkan..men nathalie somnade innan jag beställt så hon fick äta sin mat när vi kom hem och hon vaknat.

nu sitter vi och ser på film, har tänt ljus och lekt lite, jimmy är fortfarande och flyttar och ringde för att säja att det tar ytterligare några timmar så han har beslutat sej för att inte gå ut idag och fira sin farbror.
nu ska jag upp och byta om till myskläder och byta om på nathalie för hon e dö trött, ska hålla henne vaken några timmar till dock.

i morgon ska hela familjen ut och åka pulka..ska bli kul att se jimmy åka hehe.

trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0