god morgon

vilken jäkla natt.
igår efter att vi ätit eller under tiden vi åt så började jag må illa i magen, det höll i sej hela kvällen och blev värre så fort jag inte vilade.
det gick över senare typ när nathalie hade somnat och jag trodde det var över.
jag vaknade mitt i natten och mådde enormt illa. jag kände igen illamåendet för det händer lite då och då att jag mår dåligt fast det brukar aldrig hålla i sej så pass länge. så jag har väll varit vaken i stort sätt hela natten.
när jag vaknade så känner jag att det är något konstigt i magen, alltså det känns oroligt i magen, och huvudet känns lite tungt men för övrigt känns det hur bra som hälst.
får se lite längre in på morgonen.

idag känner jag ett sug på att åka till ikea faktiskt..jimmy hjälper sin chef att flytta så jag och nathalie är själva men om det blir en tripp till ikea eller ej vet jag inte, jimmy tog ju dumt nog den stora bilen.
igår kväll innan jag gick och la mej så gick jag ut med pepsi så han kunde göra sina behov, gu vad det snöade och yrde men vad härligt det var, inte en kotte ute så jag släppte pepsi och vi sprang och busade i snön, jag kastade snöbollar och han hoppade och sprang efter dom.

nä nu ska jag plocka fram lite frukost så får vi se sen vad dagen bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0