helt slut

jag är helt slut idag, men det är inte konstigt..det brukar jag vara efter ett dåligt besked.
jag hoppas iaf det löser sej...annars ska jag se till att det gör det.

idag åkte jg och pepsi in till vetrinären för han har haft problemmed sina ögon, dom började vara för någon vecka sedan och jag trodde det var ögoninflamation så jag tvättade dom dagligen...utan resultat.
så läste jag att vissa hundar kan få problem under hösten så fröer flyger runt i luften och kan då inte hunden stänga ögonlocken helt så flyger fröerna in i ögonen och kan bli infekterat, det trodde jag hade hänt så vi åkte in och kollade, de färgade ögat och såg att det inte var något fel på själva ögat så hon kom fram till att det var en elak ögoninflamation som han fått...så det besöket slutade med 620:- fattigare plus att jag fick köra in om apoteket och hämta en salva till hans ögon..123:- fattigare...men vad gör man inte för sin hund??

nu har jag fört över nusik till mobilen så dags att börja städa å hänga upp tvätt..jippi...men måste bara komma igång, just nu orkar jag absolut inget, knappt att sitta vid datorn, jag vill hälst lägga mej ner och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0