klippt

igår badade nathalie efter middagen och efteåt så passade jag på att klippa topparna på nathalie, jag lät luggen vara lång för den ska växa, men restan av håret kapades med ca 4cm..det syntes knappt om man nu inte vet om det.
jimmy såg inget till exempel hehe.

denna veckan är helt fullbokad, inte klokt att allt ska hamna på samma vecka ist för att dela upp sej på flera veckor.
idag ska jag på coatch möte klockan 15,00
i morgon ska jag på jobbjakt i lund och på torsdag ska jag lämna pepsi på dagis, åka och lämna bilen på verkstad och sen ta bussen in till malmö och fixa lite affärsidder och andra saker med marlene.
på fredag e jag ledig, då ska nathalie vara hemma från dagis så vi får hitta på något kul..frågan är bara vad hehe men det kommer vi på..FÖRSLAG??

Kommentarer
Postat av: nathalie

ni kanske ska leka me oss på fredag?;-) vi har juh inte hälsat på hemma hos er än!

2010-11-09 @ 23:07:49
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0