längtar

när man längtar efter något riktigt mycket så går tiden enormt sakta.
har jag rätt eller har jag rätt??
om några veckor..3 tror jag så ska jimmy vara pappa ledig och det är både skrämmande och roligt om jag ska vara ärlig.
det kommer bli riktigt skönt att få ägna lite tid ihop men skrämmande e ju att vi kommer säkert gå varandra på nerverna..hoppas verkligen inte det.

sen har vi fler saker att se frm emot, jag längtar till fler datum men dom nämner jag inte här..det räcker att nathalie vet.


idag ska jag städa och ficka lite här hemma, allt innan klockan 14,00 då jag ska hämta nathalie.

just det appro på det..jag vaknade 07,30 idag och smög upp och fickade iordning mej, när jag var klart så fick jag syn på att pepsi hade ägnat morgonen åt att äta en blöja..lugn den var inte använd hehe..men det slutade tyligen med att han kräkte..det var ju nice att påbörja morgonen med att städa undan det.
sen skulle vi gå till dagis, jag tog dumt nog med pepsi..han bara drog och drog..och busade..
nu sover han tack o lov hehe.

Kommentarer
Postat av: nathalie

ja längtar också efter va som komma ska:-D de ska bli så skoj:-)

2010-11-17 @ 09:28:33
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0