pepsi

min lilla vovve...som faktiskt inte är så liten längre, håller på att tappa sina tänder..jag har en tandlös vovve här hemma hehe.
han busar så mycket att varje gång han gör det så tappar han en eller fler tänder, i helgen föll hela vänstra sidan, hihi så sött.

idag har jag varit på möte, gått på en promenad med syrran och efter det så åkte jag till nova för att handla mössor och fodrade byxor. jag hittade ett par jätte fina mysskor till mej som jag planerar att önska mej.

sen bar det hemmåt, och nu ska jag strax gå ut med pepsi som troligen behöver lätta på trycket lite.

ringde banken idag för skulle få svar på en fråga ang vårt lån, de skulle ha ringt mej för en vecka sedan men det hade dom tydligen glömt...så var inte allt för glad, så fick prata med en tjej som inte hade hand om lånen..vet inte varför hon svarade då..hon sa iaf att hon skulle be hon som har hand om vårt lån att ringa under dagen...klockan är nu 14,05 och har hon ringt? NEJ det har hon inte, kan slå vad om att hon inte ringer idag heller. stör mej nåt så enormt för jag vill ju gärna ha svart på min fråga så man kan börja planera och räkna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0