slut

nu får det vara slut på det är beroendet av sötsaker.
jag har under en tid upptäckt att jag äter lite för mycket gottis.
det var förr att jag endast åt lite choklad på tisdagen pga DH och på lördagen och söndagen...men efter ett tag ökade det och så ska det inte vara.

nu ska det få ett stop. jag ska börja med långa promenader. får sluta vara så jävla slö.


igår var jag och pepsi ute på en lång promenad i regnet..när vi kom till erikshjälpen (eller vad det heter) där ar inte en kotte ute, inga bilar..inget..så helt plötsligt så reser pepsi ragg och vägrar gå frammåt utan drar bakåt. efter typ en minut så gick det bra att gå framåt igen. undrar vad han såg.
det var iaf ganska skönt att vara ute på promenad när det regnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0