det okända

jag såg jag på det okända igår, jag älskar det programmet mwn i slutet så började jag gråta...det var en tjej i stockholm som fått besök av någon och hon hade kunna känna att det var som om någon höll fast henne ibland alltså höll sina armar runt henne.
mediet kom och kände av tre andar..en pojke som kännt kvinnan tidigare men gått bort i skolåldern av någon anledning, sen en kvinna som bott i lägenheten tidigare och inte var jätte glad för hur den nya ägaren renoverat, sen den tedje personen var en man, som gått bort för några år sedan, han var nära släkt med kvinnan som bor i lägenheten han sa att han hade svårt att få fram ord i slutet och fick inte sagt allt som han velat och nu kunde han ge henne det han inte kunde innan, mediet sa även att när kvinnan kännde att någon höll sina armar runt henne så var det mannen (som var hennes pappa) som kramade om henne...
då började jag gråta, det var så fint att pappan höll sej kvar och kramade om sin dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0