utedag

igår var nathalie omöjlig att natta, helt omöjlig..hon total vägrade och jag var helt slut utan ork eller lust.
jag började nattningen 19,30...kl 22,15 sov hon äntligen, fast i vår säng tyvärr. under nattningen såg jag att hon blev röd om kinderna så jag började misstänka feber vilket inte var kul, men som tur var så kom jag snabbt på att det hela berodde på att jag hade eldat och hon hade en varm pyjamas så det var bara att plocka av den.
klockan 04 vaknade hon igen och då reste hon sej upp och bad om en macka och mjölk...NEJ blev svaret naturligtvis. hon somnade till slut om och jag med. klockan 05,45 ringde min klocka så det var bara att masa sej upp, som tur var så vaknade inte nathalie utan henne väckte jag 06,15 så det blev ner och se på pippi och ge pepsi mat..klockan 7 lämnade vi pepsi på hans dagis sen körde vi till nathalies dagis så 07,20 lämnade jag henne sen åkte jag hem bäddade och packade ner det jag skulle ha med till malmö, sen åkte jag och lämnade bilen på verkstad klockan 08,00 sen fick jag gå där ifrån till affären och köpa lite frukost och sen var det bara att ställa sej å vänta på bussen, jag stod där 08,16 och bussen gick 08,59...KALLT
väl inne i malmö så fick jag vänta lite på marlene, jag hackade tänder och kunde inte stå still utan skackade som ett löv...och jag hade vinterjacka, halsduk och vantar..inte klokt.
när hon kom hade mina fötter domnat av kyla..så vi gick snabbt mot entre..väl inne där gick jag direkt mot en sko affär och föll snabbt för ett par vinterskor..299:- men var inte helt säker så vi gick lite i andra affärer..när vi skulle gå så köpte jag skorna..love them..jag frös iaf inte när vi gick vidare, vi gick mot konserthuset och där tog jag bussen hem..klockan 15,00 var jag hemma, gick hem och frde över pengar, sen gick jag och hämtade ut pengar och gick för att hämta bilen där var jag 15,30 klockan 16,00 hämtade jag pepsi klockan 16,30 hämtade jag nathalie och efter det åkte vi hem..

nu sitter hon och leker med sin gunghäst och jag å jimmy e helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0