fot jävel

när nathalie var ca 2 månader såvaknade jag en morgon och hade enormt ont i min fot, eller rättare sagt min stortå.
foten svullnade och så fort jag rörde tån så var smärtan olidlig. vi åkte in till akuten och satt där en hel dag..de kunde inte hitta något fel så jag fick lida med det, efter 5 dagar försvann det bara och efter det har jag inte tänkt på det mer.

i måndags kväll så började jag få ont igen. tänkte inte på det så mycket men på tisdagen blev det värre. på onsdagen igår då alltså så gick jag i kryckor..jag fick stå i kassan hela dagen. 8 timmar i kassan utan att sitta..mer än under rasten.
efter stängning blev det värre igen och jag kom att tänka på att det var samma skit som innan, fast ist för tån så var det mitt i foten nu.

känns skit att inte kunna göra allt det som jag vill och gå och halta e bara för skit.
äldre i rullator går om mej..haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0