Nej nej nej

nathalie har hamnat i ett nej läge.
hon säjer nej till allt.
i morse var katastrof.
hon ville inte ha byxorna på sej, hon ville inte gå upp ur sängen. hon ville inte åka bil, hon ville inte gå ur bilen, hon ville inte till dagis. hon ville inte vinka hejdå eller ge mej puss å kram.

mindre kul när det är ända tiden man träffar henne e på morgonen.
jag stänger på jobbet nu, i 4 dagar i sträck..idag e förvisso sista dagen, men jag träffar bara nathalie på morgonen och eftersom hon gärna sover jänge så rör det sej om 30 minuter..så en bråkig morgon är inget jag vill ha.

tack o lov e jag ledig i helgen och på måndag så då ska det mysas hela tiden å hoppas att det där med NEJ slutar snart.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Savannah hade oxå en sån period i våras. Allt var NEJ, kvittade vad man frågade henne. Men sen så sa vi nej mycket till henne: -'nej, gör inte så... nej, klättra inte där... nej, dra inte i hunden...' osv!

2010-09-15 @ 06:58:23
URL: http://skanemamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0