vilken natt

jag ställer alltid mitt larn på 01,30 för att gå ut med pepsi och 06,30 för att gå upp. i tre dagar så har larmet vid 01,30 inte  ringt,antagligen för att jag stängt av det i sömne och sen glömt det. så i morse när klockan ringde blev jag glad att nathalie inte vaknade (vilket hon brukar) så jag smög upp, klädde på mej och tittade ut,fan va mörk det var..brukar det de? sen såg jag att bilen var kvar var jimme hemma? så jag gick net, där var ingen jimmy men hans väska stod kvar, jag gick ut med pepsi och sen gick jag upp för att väcka nathalie..jag skakade lite på hene och skulle sätta på hennestrumpor men tittade på klockan för att se så att klockan inte var för mycket..... 01,54..va f*n.
jag var ju jätte pigg och påklädd, så jg kröp ner påklädd i sängen och somnade igen, vaknade 5 igen när jimmys klocka ringde och han trodde jag hade gått i sömne hehe det hade jag inte. vilken jävla natt hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0