tankar

den senaste tiden, några dagar tillbaka så har jag varit väldigt nere. mått dåligt och i stort sätt gått som en zombie. jag har mina dagar då jag inte riktigt mår så bra, dom dagarna behöver jag egentligen få skriva lite och få ut mina tankar. men har inte riktigt gjort det förän nu.
en dag satt jag och tänkte på vaför jag ha så många djur..förrutom att jag älskar dom små liven. jag kom fram till att jag fyller ett tomrum i mitt liv..just därför gick det inte att bara ha två marsvin utan slutade med 5st sen har vi ju två katter med och sen ha alex sina djur. det värsta är att mitt tomrum aldrig riktigt fylls utan bara tillfälligt. jag blir lycklig når jag myser med mina små hårbollar...men jag vet att efter en stund växer mitt tomrum igen och saknaden ökar..men nu e det stop..jag har prövat många saker för att glömma och leva vanligt men vad jag än gör så är det bara tillfälligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0