middag

idag vr jag duktig tyckte jag..
jag åkte och lämnade nathalie på dagis..hem och koka kaffe sen iväg till skolan, när lektionen var slut åkte jag till nova å köpte hår färg sen hem, städade som en galning och slängde i mej en liten middag sen iväg för att tvätta bilen och hämta nathalie.

nu sitter vi och tittar på film i väntan på att alex ska komma hem och slänga på sej kläder så ska vi åka ut till klågerup och äta middag...härligt att slippa laga mat hehe och trevligt ska det bli.

tiden för tattueringaena e bokad och det blir på onsdag..jag ska göra tre stycken och alex två stycken..marlene ska göra en enorm som e dyrare än vad mina är och dyrare än de alex ska ha med hehe.
men men...längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0