tack

tackar för svaren till mej ang förra inlägget.
idag hamnade jag i storbråk med dennis (min ex vän) han hade naturligtvis läst mitt inlägg och blev sur för de svar ni skrivit och jag blev sur för att han la sej i.
hur som helst så finns inte den vänskapen kvar vilket jag tycker är jätte tråkigt för där fanns många roliga stunder...men tycker man att jag fattar fel beslut och inte stöttar mej i mina val och mina känslor så finns ingen anledning att finnas kvar i mitt liv...

jaja idag e det ju kärlekens dag..den firades inte så jätte mycket för min älskling jobbar..han stänger idag så lär inte vara hemma förän 21,30..men i morse fick han min present...ett pussel med ett foto av oss två...när älskling kommer hem så blir det att krypa ner i sängen och se en bra film...blir en mysig kväll.

i morgon ska jag följa med marlene när hon ska tatuera sej..ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0