favorit färg

sitter i sängen med mitt morgon kaffe....ja jag sov länge idag så vaknade typ halv tolv hehe.
idag ska jag hämte nathalie ska bli över mysigt att hålla om henne igen.

igår kom jag fram till att det är dax för en ny dator..och har hittat en som jag vill ha.
den jag har nu funkar men fyller inte de behov jag har av en dator så ska använda denna som en rese dator mer.

sen av någon anledning kom jag att fundera över min favorit färg.

i dagens läge är det LILA som är min favvo färg...alltså ganska uppenbart när jag har lila hår hehehe.
men iaf, tänkarna drogs tillbaka genom åren..lila har inte alltid varit min färg..så tänkte tillbaka och kom på att lila faktiskt var min första favorit färg...blir som en kärlek som dog ut men återuppstod.
jag mindes att jag älskade lila fram till en dag då jag förknippade lila med blåa vindruvor (konstigt..jag vet)
då slutade jag gilla lila och bytte till gul (blä) efter det blev det vinröd och sen blev det blandat..rosa har nog aldrig varit min favvo färg direkt..det har bara varit så att när mamma köpt saker till mej och emma så fick hon en grön sak (som var hennes favorit färg) och jag fick rosa eller lila.
jag har många favoriter ...lila svart brun till och med röd och naturligtvis rosa (men inte babyrosa)
som åren ändrar en alltså....detta var ju onödigt skrivande men vafan..det fick er tid att gå lite iaf hehehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0