ett tag sedan

ja jag vet att det var ett tag sedan men har inte haft ork att föra över bilderna från kameran.
men nu e det gjort.
i lördags var vi uppe i osby på lite fest..det var ju jätte trevligt att komma bort för en gångs skull..och det var kul i början..men sen spårade det ut helt..jag kommer inte gå in på detaljerna eftersom det inte är nåt folk utanför denna händelsen har att göra med..men det var hemskt i vissa stunder..jag drog mej undan med kidzen så vi slapp höra.

i söndags kom vi hem..slut som vi var..nathalie hade varit duktig hela tiden..hon sov hela vägen upp till osby..och var glad hela tiden.
hon sov halva vägen hem vilket gjorde att jag fick sitta i framsätet hahaha.
vi spelade kubb...öl och cider kubb.


vilken bokstav gömmer sej i texten?
1,cäta
2,kå
3,te
4,em
5,ex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0