kalas &fest

igår var det kalas för nathalie.
dagen började väldigt stressigt..vi skulle göra maten..vilket jag gjorde och sen gjorde jimmy två tårtor (bilder kommer längre ner)
nathalie ville inte sova middag vilket gjorde att hon var gnällig och ville bara vara uppe hos en vilket inte gick så jätte bra eftersom vi båda behövde våra händer för att bli klara i tid.
det blev vi på hårstråt..tony kom en halvtimme för tidigt å då var vi precis klara...nästan.
sen droppade gästerna in en efter en. eller grupp efter grupp.
nathalie blev jätte glad för sina paket..allihop så tack så jätte mycket.
 vi åt..och åt och drack och pratade å sjöng..de var jätte trevligt.
sen droppade gästerna av en efter en eller grupp efter grupp hehe..när sista gästerna åkt så var det dags att städa...usch va rörigt det var..klockan var ca 15..eller rättare sagt mer åt 14,15 tiden..men vi städade undan allt rätt snabbt å vid 17 tiden åkte vi till linda och anders som skulle ha fest...nathalie somnade i bilen och sov lite i vagnen..jag som körde var nykter medans jimmy för en gångs skull fick dricka..haha å de var kul att se.
jag natha..zaid och hennes tvillingar tinda och nike satt för oss själva..lekte med barnen och när det var matdags så satt vi i köket medans de andra satt ute i trädgården. detvar faktiskt rätt mysigt.
efter ett litet tag skulle de andra spela dricka-kubb vilket såg rätt kul ut..jimmys lag förlorade och fick dricka de sista som var kvar. lips kom igång och jag som var nykter sjöng bara slutet på en låt..men vann ändå hahaha..jimmy sjöng inte ..synd
sen blandade anders bilar-shot..oturligt fick jag inte smaka..å turkisk peppar shot...ville jag med ha.
vid 11 tiden var natha jätte trött så vi åkte hem..hon somnade i bilen så bar bara upp henne i sängen direkt.
jimmy somnade oxå direkt..jag däremot låg och tänkte som vanligt.
men men nu lägger jag upp lite bilder från gårdagen ist så det inte bara blir text hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0