nu närmar det sej

klockan är 08,31 och natha sover än..hon somnade sent igår så jag förstår att hon e trött..hon sover dock i vår säng så jag får smyga dit lite då å då för att se till henne.
idag ska vi baka...nu på morgonen ska jag göra krämerna sm ska vara i tårtorna..sen ikväll så bakar vi dom..ska bli kul..kommer bli så besviken om dom inte ser ut som jag tänkt.
i morgon bakar vi de sista två tårtorna och gör maten.
vi lär få gå upp tidigt på lördag om man ska få iordning allt..och lägga oss sent idag.

igår beslöt jag mej för att bära in all sten som stod på pallen där ute..den har ju stått där i ett år nu så de var på tiden.
jag kom väll till hälften men tog en lång paus då jag räknat till 5 stora spindlar så när jimmy kom hem så skulle jag fortsätta men han tog det ist. tack älskling.

idag ska vi eller jag städa..som tur e så älskar nathalie när jag städar hehe..men efteråt så drar hon bara fram sina saker fast de gör inget. sen ska vi ju baka ikväll..jag ska ner till affären å köpa  de sista...annars e det inget..igår tvättade jag upp allt så får vika det idag.
det låter inte som så mycket att göra idag men de tar tid för mej att komma igång å sen beror det ju på hur natha e idag..e hon gnällig lär detta ta hela dagen..e hon glad så lär det ta 3 timmar kanske.
men har ingen aning om hur vi ska få tiden att räcka till i morgon..alla lär ju komma så ser det ut som ett bombnedslad i köket.
ber om ursäkt för det i förskott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0