sent

idag jobbar jimmy sent och vädret börjar bli dåligt här nere.
i morgon ska vi till bvc å se om natha börjat gå upp i vikt igen.
på torsdag kommer mamma och emma ner och vi ska åka till entre..så skönt å kul det ska bli..dock har jag inga pengar vilket e tråkigt..det vet ju alla att det är trist att gå i affärer utan att kunna handla..en del av känslan försvinner ju.

nathalie sov knappt någon middag idag 30 min bara..hon började gallskrika..som om hon hade jätte ont i magen,kolik liknande...det gick inte att få tyst på henne...jag misstänkte att hon var dö trött efter att jag försökt ge henne mat..vi gick upp men då började hon bara leka.
vi gick ner igen och satte oss i soffan och hon började gnida sej i ögonen å lägga sej ner..jag gav henne dricki och hon ble ännu slöare men somnade inte så vi gick upp å la oss i sängen men då började hon leka..sen började hon gallskrika igen gick inte att få tyst på henne..så ja hämtade hennes dricki å la henne i vår säng å då somnade hon direkt.
lika bra att låta henne sova en liten stund nu.
sen får ja ta å laga mat efter att hon vaknat.
men mindre kul när hon skriker så som hon gjorde..hade man hört det utifrån hade man ju kunnat tro att man slog henne eller nåt.

nä nu vill jag att jimmy ska komma hem..men han lär inte komma förän 19 ca säkert.

nä får gå å lägga mej i sängen hos natha så hon inte vaknar å rullar runder.


nu e det inte långt kvar inför dagis dags..ja har börjat titta lite på kläder till dagis så man e lite förberädd hahaha.

kram


Kommentarer
Postat av: Monica

fick jag sms av dej igår?? Jag vet inte om jag har drömt det eller om jag fick.. Min telefon är cp o jag hittar det inte isåfall.. Kram

2009-08-25 @ 19:54:29
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0