fredags fin

idag lämnade jag nathalie på dagis boch sen åkte jag direkt in till malmö, hann inte ens äta frukost,  vål inne i malmö så mötte jag marlene och vi gick till frisören som skulle fixa både våra naglar och hår.
jag byggde på mina naglar lite och marlene gjorde en manikyr..sen klippte jag en liten frisyr och marlene klippte topparna..vi var där inne från 09,00 till 14,43
bra mina naglar tog tre timmar hehe.

efter det gick vi och köpte lite helg gott och sen kom jimmy och hämtade mej och vi åkte och hämtade nathalie..som vanligt hade hon jätte kul och busade när vi kom och ville inte hem.
väl hemma åt vi och lekte, nu sover nathalie..hon somnade nyss.

i helgen då? ja då ska jimmy fixa med kaminen med lite hjälp av mej när jag kan annars ska vi inte göra nåt.
ja just det...de tog 5 dagar innan jimmy kom på min mya piercing..jag åkte in til malmö och skulle hämta bilen och jimmy kom dit så frågade han om jag piercat tungan för jag läspade..haha ja för 5 dagar sedan sa jag, vilket han inte trodde på..men efter att ha fått se mitt konto så trodde han mej hehe.

 

trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0