vår helg

inte direkt en toppen helg
som jag skrivit innan så var nathalie dålig och kräktes i torsdags kväll..hon var hemma på fredagen och var hur bra som hälst..tyvärr så kände jag mej lite konstig och mycket riktigt så kunde jag inte sova på kvällen och vid 2 på naten så rusade jag in på toa och kräktes..tack o lov bara en gång och efter det kändes det bra och jag somnade, på lördagen hade jag ont i huvudet som bara den och hade feber..så fick ställa in vellingeblomman tyvärr.
lördagen gick, jimmy fixade med kaminen som bestämt med anders..de kunde inte ändra på det eftersom han hyrt ställning..jag och nathalie mös men senare på dagen när natha var uttråkad och jag mådde skit så var tålamodet litet..och det krånglade med kaminen så jimmy var inte på bra humör.
idag söndag..jag mår jätte bra igen..som vanligt, jimmy har fått diare och nathalie har lite feber.
idag kom linda anders och kidzen över och jimmy å anders fixade det sista som kunde göras med kaminen men det är inte klart tyvärr.

i morgon blir det inget dagis för natha tyvärr det är lucia på dagis och hon skulle vara en liten gullig lucia men eftersom hon hade feber så får hon vara hemma stackaren.
jimmy får kanske vara hemma beroende på hur han mår.
han måste hur som hälst åka in och lämna lastbilen och ställningen.
idag somnade han fullt påklädd med varma kläder och täcke..ett element som brassade på...men han har inte feber.

konstigt..nathalie kräkte 3 gånger på ca 2 timmar sen var det bra ett tag senare fick hon diare och nu har hon lite feber å ingen diare.
jag kräktes en gång och hade feber men är bra nu ett dygn från att jag kräktes.
jimmy har diare, ingen feber eler kräkningar.

det verkar som att natha smittat oss och delat upp det hon hade hehe.

så som sagt ingen toppen helg direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0