fredag

ja äntligen var det helg igen..denna veckan har gått både snabbt och sakta..när man tänker på att det var denna veckan jimmy började jobbat  så har den gått sakta..känns som evigheter sedan..men tänker man på att det faktiskt e fredag så har den gått snabbt. så vad händer idag då? jo lena och begnt kommer hit och lämnar elvira som ska sova över här..och trotts att jag är sveriges fattigaste just nu så ska jag och natha snart bege oss till affären och köpa läsk och nåt gott till kidzen...det är ju fredag och man mins u hur glad man var som barn varje helg när godiset kom fram..gjorde det inte det så var helgen förstörd..haha ja jag e ett godismonster.

jag ska berätta en sak här som jag inte sagt till någon tidigare..skäms för det men det var så länge sedan och jag var inte mer än kanske 12 år. som ni vet så älskar jag läsk och har alltid gjort det..kommer troligen alltid göra det med.
skratta inte nu men när jag var då runt 12 och det inte fanns läsk hemma så för att få den här kolsyrade smaken så drack jag samarin..inte så gott men det hjälpte för stunden. hahaha.
 nån mer som har nåt pinsamt att berätta så ja slipper va röd i huvudet?

Kommentarer
Postat av: Monica

hahaha vad du e söt :D

2009-07-24 @ 10:48:51
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0