bra dag

ja dag var en bra dag..den började med att jag inte hade nåt att göra..mer än att städa vilket jag gjorde rätt snabbt.
jimmy höll på som bara den..efter att nathalie sovit middag kom linda anders och wille..
andrs å jimmy jobbade på och jag och linda satt och snackade bröllop och solade.
efter ett tag gick vi och köpte fika och sen ut i solen igen..jag brände mej typiskt men e iaf brun haha.
nathalie gick naken fis hela tiden och hade jätte kul..hon satt och fikade på en kaka men fick en massa myror på sej så fick ta in henne. de kom väll vid 12 och åkte vid 6..nu sitter jag och väntar på jimmy som är å tippar sista lasset..dev klara tack o lov..å nu ringde jimmy..de blir pizza idag..ja orkar inte laga mat.
hur har er dag varit då? kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0