fredag

äntligen helg..så härligt.
idag köpte jag en ny chips smak..ekologiska snaxx heter dom..jätte goda
sen köpte jag marabous nya och den var oxå riktigt god..så då var min kväll räddad.

jimmy sover just nu..han måste ha varit dö trött för somnade innan filmen ens börjat..ja e inte trött just nu så sitter å små tittar på ett päron till fassa.
idag kom min väska..så grymt snygg.
lägger upp en bild senare kanske.
jag skulle ha gjort en äppelpaj idag men orkade inte..så trist väder att man varit nere hela dagen.

i morgon blir det nog inget ikea..men söndag kanske..iaf i helgen blir det av.
nä nu ska jag nog återgå till filmen..ha en trevlig helg.kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Heej! vilken ikea ska ni till? vi kan kanske mötas upp o träffas där isåfall? Kram

2009-06-12 @ 22:14:45
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0