uttråkad

nathalie är på väg att bli bättre men hon sover just nu vilket innebär att jag kan ta det lugnt..just nu tittar jag på rally brudar..så jävla rolig..så se den om ni inte redan gjort det.
sen sitter ja bara å väntar på posten men den kommer nog om 5-10 minuter.

vad händer annars idag?INGET!!!
ska posta lite tradera paket och maila till de som inte betalt än...e väll nån som inte gjort det än.
baka? det gjorde jag igår och vansinnigt gott blev det..i helgen ska vi troligen träffa jimmys pappa å syster på en fika eller middag och får jag viljan igenom så ska vi till ikea å köpa en hurts till mej...å tyg om pengarna räcker till.


detta inlägget tog en halvtimme för fasnade i filmen haha men nu kom posten iaf..så ska springa ut.

sn har jag ju sms terror med monica hehe alltid kul..synd vi inte bor närmare.
kram på dej


Kommentarer
Postat av: Monica

Kan du inte lägga ut recepten på vad du bakar?!? Jag e jätte nyfiken alltid.. hehe

Kramar

2009-06-10 @ 11:44:46
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0