varning för tradera drogen

ja varning e det verkligen ta om..
att sitta vid tradra är beroende framkallande som en drog.
allt började för mej när jag fick reda på att monica sålde där då tänkte ja att jag oxå skulle sälja, sen sa mamma att dom sålde massa nya barnkläder så jag gick in och kollade..jag lovade jimmy att inte bli medlem men ändå blev jag det..först la jag inga bud själv utan det gjorde mamma..sen sögs jag in mer och mer...jag la ett bud på en väska som jag ville ha men fick inte den, sen hittade jag en till och la bud..den ville jag verklign ha så då började det "bara en tia till"
till slut var ju budet uppe i ett högre pris än vad jag tänkt...sen började ja buda på massa kläder till natha och började tycka det var så enormt kul att få paket i brevlådan..man ble helt beroende..jag kan sitta i timmar och kolla runt på tradera..när natha sover eller leker med sej själv..men nu får det bli ett stopp för det..även om man vinner nåt för 20.- så e det ändå pengar man kanske behöver nåt annat för dom.

nån mer än jag som sugits in????

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 inte köpt på tradera men söt

hade fler bilder men tar sån tid så får bli en annan dag.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Monica

Hahaha skyll inte på mej :D

Jag e likadan fast nu säljer jag mer än vad jag köper och det e rätt skönt =) Theodor har samma pyjamas som Natta har på sej =) Puss o kram

2009-05-24 @ 15:52:39
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0