jaha

igår var en lite jävlig dag.
jag var ute nästan hela dagen..det var jätte härligt, gick långa promenader och satt ute i solen å bara njöt.
helvetet kom först när jag skulle hämta nathalie, det märktes på henne att hon inte ville hem för det första.
igår gick jag ner och hämtade henne utan vagn vilket jag gör ibland allt gick bra att gå, vi stannade vid lekplatsen och hon mötte en dagis kompis..när de gick hem så beslöt jag att vi oxå skulle gå..men hon ville gunga så naturligtvis fick hon det.
men när vi skulle hem därifrån så brakade helvetet lös. hon skrek och gormade, och vägrade att gå själv..hon slängde sej på marken och satt och bara grinade..till slut bar jag henne en bit men sen fick jag nog..hon är stor nog att gå själv..men det vägrade hon...ibland hjälper det att jag går och säjer hejdå..igår reste hon sej sprang ikapp mej å förbi mej och stoppade mej..sträckte upp armarna å skrek..det hela slutade med att jag bar henne hem..väl hemma började hon gorma igen för att hon inte fick gå till lekplatsen här hemma..så upp på hennes rum där hon kunde leka med sin gunghäst..då blev det tyst på henne.
men när jag skulle laga mat så va inte det godkänt tydligen...humm.
som om inte det var nog så började jag må illa, riktigt illa i magen..och var tvungen att gå på toa typ hela tiden. så när jimmy kom hem så fick han ta henne..resten av kvällen mådde jag skit.

när vi skulle natta nathalie så var hon trött men inte när hon kom till sängen..då skulle hon leka igen..ååhh unge.
jimmy somnade runt 20 å nathalie runt 20,15
jag fick ner å satte mej i soffan för att lugna ner mej å se på tv..ännu en runda till toaletten. bull.


idag mår jag bättre men känns att det inte är 100% som det ska.
idag har jag dessutom träningsvärk i benen så kunde knappt gå..klampar mer med fötterna för gör dö ont att böja fötterna..men har iaf storstädat..idag e sista tisdagen då jag kan storstäda..nästa tisdag jobbar jag.
 dessutom fick jag min bok idag så ska plugga in tre veckor på 3 dagar..dessutom så har jag ett prov jag måste göra och det ska jag tränga in i praktiken..hur det nu ska gå..annars får jag göra provet efter praktiken eller nåt.
har suttit och pluggat nu och gjort första veckans uppgifter..två dagar kvar..om jag nu lyckas så kanske jag kan göra provet på fredag..hoppas verkligen att det går så jag har detta ur världen.

snart ska jag hämta nathalie men idag tänker jag ta vagnen med mej även om hon går själv så känns det bäst.
jimmy ska jobba senare idag men vet inte när han kommer hem..hoppas inte på allt för sent, har ingen aning om jag ska börja med maten när jag hämtat nathalie så vi äter eller om han kommer strax efter.

jaja..ikväll e det DH längtar så otroligt..ne nu ska jag fixa lite till å sen ska jag gå ner till nathalie.
ha en trevlig dag och hoppas att min blir bättre än gårdagen hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0