skriva

det blir inte så mycket strivande just nu om dagarna, har inte orken att sitta vid datorn och när jag väl gör det så går det snabbt.
lite snabbt: praktiken går jätte bra, har fått beröm av några anställda, har jätte kul och har verkligen kommit in i jobbet. det jobbiga är tiderna, jg går upp 05,30 gör i ordning mej, väckan nathalie 06,15 och tar på henne 06,45 gr vi till dagis, dom öppnar först 07,00 men har ändrat till 06,55 för vår skull..lämnar henne 06,55 och går till bussen som går 07,05 sen åker jag in till lund och byter buss som går in till malmö så är jag framme 08,26 och börjar jobba 09.00
sen hemfärden är jobbig, jimmy tvingas sluta 16,00 för att hämta nathalie..ofta e hon kvar sist och då mår man kasst att lämna henne först och hämta henne sist. jag som slutar 16,00 får vänta till 16,53 innan bussen går och får byta inne i city till bussen hem..hemfärden tar med andra ord 1 timme och 20 minuter..så bull.
nu funderar vi på att köpa en bil till så jimmy kn köra till och från jobbet och jobba med oregelbundna tider och inte behöva bry sej om dagis på samma sätt och jag kan lämna nathalie senare.

ne nu väntar kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0