hemma

nu e jag hemma igen.
var jätte kul idag och kom hem med massa nya kläder.
mamma hämtade mej klockan 10 och vi åkte till center syd..vi började på new yorker där jag skulle få en kofta av mamma...det slutade med att jag fick koftan ett skärp + 4 byxor..49.- kostade tre av byxorna och ett par kostade 15.- inte klokt..och grymt snygga var dom.
sen gick vi lite runt så fick jag en tunika på vila..grymt snygg..sen åt vi och åkte vidare till nova..där köpte mamma en namn skylt till nathalie som hon ska ha på sulkyn..sen lämnade hon mej i lund och jag tog bussen till staffanstorp där jag skulle möta jommy, han ringde under bussfärden och sa att han inte kom som planerat så jag tänkte åka hem men min buss gick inte förän 30 min så jag gick lite i staffanstorp..efter ett tag ringde jimmy och sa att han skulle komma så vi möttes på willys och handlade lite innan vi hämtade nathalie..

ne nu dör datorn snart..ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Monica

haha vi har varit på center syd samtidigt =) det är en HP mini pc och kostade 3995 kr. Värt varje krona! Mkt praktisk o skön att använda.. Kram

2010-02-16 @ 18:54:48
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

ja det var synd! vi var på center syd mellan 11.30 till ca 14.00

2010-02-17 @ 09:59:05
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: emma

fick och fick du fick väll låna pengar till allt förutom koftan????

2010-02-17 @ 15:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0