woopss

igår skrev jag et inlägg här, tryckte på att lägga in det men dubbel kollade det aldrig utan fåg först nu att det inte kommit in.
men igår skrev jag inget av mening..bara hur tråkigt jag hade det och attjag suttit vid datorn och pratat i telefon i stort sätt hela dagen.

så ni missade inget.


jimmy ringde innan och då hade ytterligare en idiot ringt på soffan..fattar inte varför idioter ringer..ska man skriva i annonsen att idioter behöver inte ringa? hehe.

det var en kille som babblade om sit privatliv..han hade sagt att han var nyskild, hade det dåligt stält m.m.
han sa att soffan var fin och är i behov av en soffa men att den var lite overkill för honom (varför ringer han då på annonsen?)
sen frågade han om jimmy kunde jämna ut priset (priset är 5500:- prutat och klart står det i annonsen)
så jimmy sa "javist du kan få den för 6000:-"...killen sa då "nä jag tänkte mer 5000:-" så hade jimmy sagt att om han vill ha soffan så får han välja mellan 5500 eller 6000 så hade han sagt ok 5500 blir bra..sen skulle han komma nån gång efter 4.

men jag tvivlar starkt på att han kommer att komma när jimmy var så spydig..men e man dum och försöker pruta på en soffa som varit inne i två dagar och sen att det står att det inte är lönt att pruta då för man ta smällen eller hur?

ne idag har jag städat, bakat..dumlekakor..jammi=) varit nere och handlat till kvällsmaten..idag blir det tortilla con carne..har aldrig provat det.
och snart ska poo hämtas från dagis..ja pluggat har jag med gjort idag verkar aldrig ta slut och snart måste jag ägna en dag åt att köra runt till butiker och söka praktikplats..ska börja den 16 april tror jag det var.
de tyx inte svara på mail iaf och ansökningar via arbetsförmedlingen..tyckte det annars var smart att söka en praktikplats på ett jobb där dom söker personal..så att jag först kan praktisera i 10 veckor och sen jobba fulltid.
ja ja.


Kommentarer
Postat av: Monica

ska ni sälja soffn?

2010-02-25 @ 21:14:48
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

ja färgerna är fina, jag har glömt svara på ditt sms om adressen men gör det imorgon så du får adressen.. vill inte skriva ut den i bloggen! Kram

2010-02-25 @ 21:15:26
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0