nathalie

jag håller på att bli tokig nu.
inget dumt om nathalie alls utan just om hennes val att sova.
vi nattar henne i vår säng och bär in henne till sin säng..det är inga problem men det får snart bli slut med det och börja lägga henne i sin säng vaken. hon är ändå så pass gammal att hon borde förstå vad man säjer.
även fast hon sover i sin säng så vaknar hon vid halv 1 på natten och då tar jag trött som jag är in henne till oss..nu kommer det riktigt negativa..på morgonen ca en timme innan vi ska gå upp så börjar nathalie krypa allt närmare mej..inte bara det utan hon ska ligga på mej..hon lägger sit huvud på mitt huvud och hon ligger inte stilla heller utan dunsar och rör sej..vissa mornar vaknar jag av att jag ligger med huvudet hängades ut över kanten.
flyttar jag henne mot jimmy så tar det inte löng tid innan hon flyttar närmare mej igen..vi provade igår att jag skulle sova på jimmys sida och han på min men inte ens det hjälpte.
så idag har jag ont i nacken..mmm tack nathalie.
jag fattar inte varför hon gör så..jag fattar inte heller varför hon är super mammig när det gäller drickan..jimmy får inte ge henne dricka det ska bara vara jag.
i lördags gick nathalie och jimmy upp och åt frukost och jag fick sova lite längre.
efter att hon ätit så ville hon dricka så hon sprang till kylen..jimmy tog ut drickan och hon tog sin mugg och sprang till trappan och väntade på att jimmy skulle hjälpa henne upp..jag som sov vaknade av en dotter som satt brevid mej med en mugg och sa mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0