12,49

nu har jag gjort klart denna kursen vilket är riktigt skönt.
på måndag eller tisdag ska jag åka in och göra prov..woppi.
sen har jag bara två kurser kvar innan det är dags för praktik...längtar.


idag tänkte jag åka inlines till dagis med nathalie..kom utanför dörren och det var super halt på vägen.
igår gick det jätte bra men igår kväll så snöade det så förstå att det var halt...även med skor så var det halt.

väl framme vid dagis så var nathalie på super humör och hon bjöd till och med på en puss, dom är guld värda.
men när jag sa hejdå så började hon gråta..vilket hon har gjort i två dagar nu.

igår var hon till och med så trött och mammig att hon somnade direkt hon la huvudet på kudden.
hon får välling i vår säng och sen brukar vi gå in med henne direkt efter..nu fick hon välling så frågade jimmy henne om vi skulle gå in och lägga henne i sin säng och för första gången så ville hon det..och hon somnade direkt.

jaha så vad ska jag göra resten av veckan och dagen?
inget. har nyss städat och lagt i en tvätt..så nu har jag inget att göra mer.
bara vänta på att tiden ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0