vilken lördag

denna dagen slutade kanske inte riktigt som en perfekt lördag.
inget att klaga på alltså, det har inte hänt nåt direkt.

vi nattade poo vid halv 8..hon somnade vid 8 och jag gick ner, jimmy hade oxå somnat så ist för att väcka honom så lät jag han sova. ibland vaknar han när jag går ner men inte idag. just nu sitter jag själv i soffan med novani, godisskålen och levande ljus på bordet..mysigt va?
men faktiskt e det rätt skönt, att få vara själv ett tag, att få njuta av tystnaden och se på film ifred. det är rätt skönt fast man vill ju ha nån att krypa ner hos och se på film ihop med och äta godis ihop med..men idag blev det inte så...ist så har jag en cider i frysen som jag planerar att dricka nu så....ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0