helg

wohoo då var det helg....eller ja för mej å nathalie iaf.

dagiset är stängt i morgon och jimmy kunde inte vara hemma så jag fick ta ledigt, men är för rastlös för att sitta hemma så jag bestämde med marlene att kidzen kunde leka av sej på entres lekland, vilket bestämdes och i morgon 11,59 tar vi bussen in och möter natalie och marlene på entre..ska bli jätte kul att träffa dom igen, var ett litet tag sedan nu när man inte har allt för mycket tid till övrigt förrutom att jobba, komma hem, laga mat, leka och nanna.

ja jag vet vi har två bilar så varför inte ta bilen in?
jo svaret på den trågan är att jag införskaffade mej ett studentbusskort en vecka innan vi köpte en bil, kortet kostade 720:- som vi bara kastat ut i sjön om det inte används så de få gångerna jag kan ta bussen så får jag ju göra det + at parkeringen e dyr och dom pengarna kan vi behöva till annat.

just nu ser jag på lyxfällan, nathalie sover men väldigt tunnt. och jimmy han sover här brevid i soffan, jag som så vanlgt inte kan sova lär sitta vaken ett tag till, så efter lyxfällan så förflyttar jag gubben och mej upp och slår på tvn där....haha jag ska inte bära upp jimmy utan sparka upp honom från soffan.

nu lämnar jag bloggen. ha en trevlig kväll och helg om jag inte skriver innan dess

Kommentarer
Postat av: Monica

hej! allt bra med er?

Tänkte höra om ni kommer hitta till kyrkan? Vet liksom inte om vi hinner möta upp er någonstanns =( Kram

2010-05-07 @ 21:08:43
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0