fredag

så härligt att titta ut och se att det snöar.

idag åkte nathalie pulka till dagis, det tyckte hon var jätte kul men väl framme så ville hon inte kliva av så då blev det lite gnäll.
jag
körde och hämtade henne vid 2 och då var hon på super humör..vi åkte hem och hämtade pulkan sen åkte hon i backen vid lekplatsen, jag åkte några gånger men blev lite blöt i gumpen så pulkaåkandet fick jag lämna åt nathalie.


sen gick vi in och åt pepparkakor och busade lite. när jimmy kom så åt vi kebab i pitabröd..det var längesedan.
efter många om och men så somnade nathalie så nu e det myskväll..klockan e iofs mycket och jag e trött så vill nästan gå och lägga mej.

i morgon smiter jimmy iväg tidigt för att hjälpa sin chef att flytta och sen ut och bowla och fira sin farbror.
så jag och nathalie får en heldag för oss själva..den tänker vi spendera genom att åka pulka, fika och mysa..bara hålla oss hemma. vad ska man annars göra..hehe

hur jobbigt det än kan vara med snö så är det så otroligt härligt att se sin älskade dotter och vovve älska snön och busa i evigheter...ska bara hämta mina skidbyxor hon mina föräldrar sen en dag så jag med kan busa ihjäl mej hehe.

TREVLIG HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0