nathalie sjuk eller ej??

vaknade 6 idag, kl 7 åkte jag och nathalie till malmö för att besikta bilen..det gillade nathalie skarpt. när hon lämnades på dagis så var hon glad, när jag kom ut från mitt möte kl 11 så ringde de från dagis och sa att natha var gnällig åt allt och att de tyckte hon var varm, så hämtade henne men varm var hon inte och inte gnällig heller.
jag tror bara hon var gnällig för att hon inte ätit frukost..hon vaknade 6 och 7 åkte vi så där hann hon inte äta utan jag tog med lite russin som hon kunde äta under tiden bilen kollades men det gjordehon inte för hon hann inte, det var så mycket att titta på och under bilfärden hem tror jag inte hon åt nåt. när jag lämnade henne var hon jätte glad så tror hon blev gnällig bara för hon var hungrig för efter att hon ätit på dagis så var hon på ett jätte bra humör och väl hemma så sprang hon och busade och åt russin.

så sjuk eller det e frågan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0