praktik

inte klokt vad tiden går...jag har redan varit på praktiken i 3 veckor...det är super kul där..alla är super trevliga.
dock finns det ju alltid små små tråkigheter som händer..och denna gången snackar jag om en prao elev..en 15 årig pojke som tydligen klibbat sej fast vid mej.
han har en vecka kvar och är ditskickad av särskolan...han har raseri utbrott så han e där för att lära sej kontrollera dom. han stör sej och jävlas med kunderna konstant..när jag är på en avdelning och packar upp så blir han ofta dit skickad för att hjälpa..men hjälper han?....ne
han står och snackar och stör sej..går ut och röker, snackar skit och kör runder på truckarna.
i morgon kommer jag be chefen att få vara ifrån han..jag kan inte koncentrera mej när han e runt mej så jag blev inte klar med mitt arbete idag.....lite jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0