dagen så långt

jag tycker jag ar varit duktig idag faktiskt.
har åstakommit en hel del bra saker idag.
först så gick jag och nathalie ner för att inhandla det vi behövde för att baka och lite annat smått och gott.
vi tog det väldigt lugnt hem för halt som tusan var det ute...ack o lov så ska jag inte ut och köra...eller jo i morgon e jag så illa tvungen.
när vi kom hem så åt vi lite middag och sen satte vi igång att städa..nathalie e en hejare på att städa..får väll dra nytta av det nu för sen lär det ju inte ske frivilligt.
vid tre så bakade vi och även det är en favvo syssla som nathalie och jag delar.
hon gillade att röra och efteråt slicka på skreden hehe.

nu e vi klara med allt och maten står och puttrar..idag blir det gräddstuvad pyttipanna..äh det är så enormt gott och jag orkar inte stå och göra nåt annat nu när det bara e två som ska äta...eller 1,5 rätare sagt.
kan ju meddela att kskorna blev dö goda och lär inte överleva natten hehe.



nathalie trillade nyss och slog tanden rakt i klinkersgolvet..så en bit av tanden for av..stackars älskade nathalie.
måste ringa tandläkaren i morgon..hon blöder tack o lov inte och slutade gråta så fort hon fick nappen..stackars lilla älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0