glad

jag är väldigt glad, helt ärligt så känns allt väldigt bra just nu.
känns som att allt som för några månader sedan verkade så mörkt och dystert ändligen börjar klarna.
jag har mött väldens bästa kille som jag älskar över allt annat...har flyttat och trivs jätte bra.
har iofs skrivit om det innan men kan ju aldrig skriva om det för lite haha.

och vad gäller jimmy och nathalie...ja nathalie har det jätte bra som vi har det nu..hon trivs jätte bra när hon är här hos mej och vet exakt att på fredagara kommer pappa och hämtar henne eller jag om hon är hos jimmy under veckan..hon har accepterat läget och är en helt annan person nu när hon inte ser sina föräldrar bråka hela tiden.
ja och mellan mej och jimmy är det bra just nu..90% bra iaf..vi bråkar inte och kan faktiskt prata som normalt vuxna mäniskor. känns super bra att ha det såhär.

och mellan mej och alex bara blommar det..vi har det bättre å bättre varje dag...fjärilarna i magen finns fortfarande kvar hehe skulle kunna ligga och titta på han i flera dygn utan att tröttna och leva på hans pussar hehe. (låter som en fjortis nu men så jag känner)

på torsdag börjar första lektionen igen så då är det slut på lovet...innan dess ska jag och älskling upp till ullared i morgon..ska bli helt underbart..sen ska jag även upp en sväng till hbg å träffa lite kompisar från förr hehe..mina underbara walle å mia (får ju passa på när alla e sammlade hehe)
sen ska jag till min älskade morfar igen och hälsa på.

i morgon kommer mäklaren och ska värdera huset och ta lite foton å så..tyvärr kan jag inte vara med men gör inte så mycket.
för någon vecka sedan så flyttade morfar till ett ålderdomshem och jag tyckte vet var jätte mysigt där och tror nog han trivs bland alla andra ist för att sitta själv.


i helgen har vi varit super flitiga här hemma...vi har rensat som bara den..alla garderober och förådet är helt rensat nu..det blev en hel del som slängdes och en 3 runder till tippen men nu e det super fint här hemma..idag har jag storstädat och igår kväll/natt så organiserade vi i garderoberna.


jag och älskling har börjat göra något jag tycker är jätte mycigt...när han e ledig och vi e barnfria så går vi ut på låååånga promenader mitt i natten..det är helt underbart mysigt och man pratar om exakt allt...idag blir det troligen ingen promenad dock för ska upp tidigt i morgon så ska göra frukostrullar idag och se en film å sen fösöka komma i säng i tid för en gångs skull hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0