nya tider

det har hänt mycket nu den senaste tiden.
kan ju böja med att berätta att jag har flyttat till staffanstorp...jag bor just nu tillsammans med min älskling.
anledningen till att jag flyttade hem till han så tidigt är för att jag inte mådde bra av att bo i huset och dels för att det kändes helt rätt att ta detta steget. varannan vecka bor nathalie med oss och hon trivs lika bra som jag gör.

jag har även börjat må bättre och kunna vara mej själv igen. mer och mer börjar jag trivas med den person som jag är med mycket atöd och hjälp från min älskling. dock trycker vissa ner mej än men det försöker jag låta bli att lyssna på.

jag har slutat jobba på cg både trist och skönt för i slutet mådde jag inte alls bra där.
nu söker jag jobb för fullt och planerar att börja studera till våren.

jag har färgat håret...underhåret är lila och två lila slingor...älskar det..sen har jag gjort två nya tatueringar...är sjukt nöjd med dom :)

just nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att klockan ska bli 21,30 då bebe kommer hem.
ikväll ska vi ha en långkväll....ut en stund sen vara uppe så länge som möjligt haha...återkommer hur länge vi klarade av att vara uppe hehe.

RSS 2.0