det tar i men....

nu är det dags..det tar verkligen i men känns som att det är dags för en förändring i mitt liv.
ja det är dags att byta blogg.

denna bloggen är fylld med saker jag vill glömma och saker folk inte gillar så därför byter jag blogg nu..

ni som väljer att följa med mej så finns jag på http://linditsan.blogg.se


bye

inte igår

det var länge sedan jag skrev här.
men måste ju bara meddela att min lilla kid älskar blodkorv...jag har vunnit den ena kampen iaf..och kämpar vidare på den andra....

det är så att när jag och jimmy bodde ihop och nathalie var mindre så ville jag göra blodkorv eller bruna bönor..men det tycker han inte om så i sa att om nathalie tycker om något av det så lagar jag det och jimmy måste äta det, nu har jag vunnit den ena kampen iaf..vilket innebär att när nathalie ber om det hemma hos jimmy så får han göra och äta det (inte för att jag tror att han kommer göra det dock)
jag är iaf glad...inte kul å laga sån mat till sej själv och någon annan mat till alex å nathalie.

för övrigt då...skolavslutning på torsdag..alltid kul det ju haha.
sen har jag börjat jobba vilket e ännu roligare, kul å komma ut å jobba med det man tivs med, men denna veckan har jag inget jobb inbokat så tar det lugnt för det mesta.

tråkigt då ä ju att ikväll e det sista avsnittet av dh EVER!!! jag e helt knäckt...hur vad ska jag nu titta på liksom..kommer sakna det djupt.
men men jag har bullat upp med någon cider, filt och magot gott att äta så jag överlever hehe.

nu ska jag duscha nathalie sen bara sitta och mysa med henne tills det är dags för henne att nanna.

RSS 2.0