be om ursäkt

ni som följt mitt liv i verkligheten vet oxå om att jag inte längre har någon kontakt med min pappa.
inte heller har den där "kompisrelationen" med jimmy som jag hade innan.
dock trivs jag som det är just nu.

pappa gjorde ett försök till kontakt på min födelsedag men jag avvisade det då det handlade om ett mail där orden "liten konflikt" användes..han vet inte ens hur mycket han sårat mej genom att avsäga sej rollen som pappa och morfar bara för att jag bytte namn.
visst jag kan vara långsint men jag anser inte att man gör så mot sitt barn, och ska han ens få chansen att lösa detta så duger inte ett telefonsamtal eller ett mail utan det ska ske personligt. eller har jag fel?

sen till nästa kille...jimmy.
ja det är inte lätt att hålla en kompisrelation med någon man gett 7 år av sitt liv till..naturligtvis blir minsta lilla mening en tändning till bråk, ett tag gick det jätte bra sen helt påplötsligt så låg vi i ett jätte bråk...sen skaffar han en psyko tjej (säger jag inte bara för att jag är hans ex utan det stämmer) hon snokade och la sej i saker som inte angår henne om hur jag uppfustrar min dotter..humm ingte något som e ok tycker jag.
men tack o lov så finns hon inte med i bilden mer (sorry jimmy)
i dagens läge så har jag och jimmy en ganska bra relation..inga bråk iaf. (dock kommer jag nog aldrig förlåta honom helt för hans sätt att göra slut och händelser runt det)

men men idag är jag lycklig som det är...

snoka

jag vet att det finns pesoner som inte ens känner mej som läser denna bloggen och sen skvallra om det.
alltid lika härligt att få reda på hur folk lägger sej i mitt liv.
jag skriver inte ut allt här men tydligen trog folk det.

vid ett tillfälle skrev jag att jag satt i uterummet och pilla navelludd...det fick jag skit för för att jag inte kunde ha nathalie nu nyligen..att jag är en rytten mamma mm.
den dagen jag skrev det var min vecka har jag för mej, jag satt och plugga men tog en liten paus..men det fick man skit för för att personen i fråga tydligen tror att jag gör det dagligen..
men men orkar inte bry mej egentligen...jag har fan mer liv en vad hon har isf.

igår var en mysig dag..vädret var på topp och emma kom ner på förmiddagen och vi åkte till leos lekland med nathalie..hon var överallt och ingenstans den bruden hehe. sen åkte vi hem och solade lite, när emma åkt hem
så tog vi grillen bort till gröningen och grillade korv och marsmellows...det var jätte mysikt .

idag blir det att plugga, tvätta och duktig som jag är så har jag redan kommit på vad vi ska äta ikväll haha

wow

vilket härligt väder.
jag är röd som en kräfta men kan ju inte låta bli att vara ute nu efter den kalla vintern hehe.

det har inte hänt så mycket mer än en underbar helg med älskling. vi har i stort sätt bara tagit det lugnt men det behövs ibland.

idag blir en promenad till affären och handla lite..sen ska vi inviga den nya grillen...naturligtvis har jag köpt marsmellows..ni som känner mej vet ju att jag inte kan vara utan dom när man grillar hehe.

nä nu dumpar jag datorn och går ut i solen igen:)

RSS 2.0