skryt lagom

jag ville bara skriva av mej lite nu..det kliar i fingrarna.
jag e så trött på folk som ska skryta om sina barn..ja vist det gör man ju man är ju stålt över sina små och vill dela med sej..men det finns två sätt att dela med sej..ett är ju att säja tex "Nathalie går nu..hon är så söt när hon knallar runt..
har din börjar gå?"
sen kan man säja tex "min nathalie går nu så sött hur går det för din? jasså inte, natha började för flera månader sedan hon är tidig i utvecklingen, men det kommer väll."

det känns lite som att dom...nämner inga namn. bara säer så för att trycka ner lite...
den här personen jag pratar om e i sej själv en som alltid ska vara i rampljuset och har rätt om allt så det förvånade mej inte..då hennes barn e yngre än natha så känns det ännu mer som att hon tar bort ljuset frånmin poo.
e så trött på det..så var det nästan redan innan deras barn föddes.
äh vile bara skriva av mej lite...

ska snart iväg till bvc och väga poo..sen ska vi hem å städa.
jimmy kom först hem 8 igår..så bull men nathalie hade varit snäll nästan hela dagen så gjorde inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0